8 Ekim 2010 Cuma

2011 Nissan GT-R Spec V

GT-R SpecV yalnızca “Ultimate Black Opal” gövde rengiyle satışa sunulacak. Aracın ön ızgara, arka spoyler ve fren kanalları gibi pekçok bölgesinde karbonfiber kullanılmış. Hafif aluminyum jantlar toplam ağırlığı düşürürken, yeni süspansiyon sistemi ve yüksek tutuşlu lastikler, GT-R’ın zaten efsanevi olan yol tutuşunu bir adım öteye taşıyor
Yol kullanımına uygun bir yarış otomobili olarak geliştirilen SpecV, zaten supercar standartlarındaki GT-R performansını bir adım öteye taşıyor. Yapılan en büyük geliştirmeyse yeni “yüksek vites basınç kontrol sistemi” olarak göze çarpıyor. Bu kontrol mekanizması anlık olarak turbo basıncını artırarak orta-yüksek hızlı sürüşlerde daha yüksek tork sağlıyor. Bu sayede motor daha düşük bir hızda çalışabiliyor ki bu da yalnızca daha hızlı değil, aynı zamanda daha ekonomik bir GT-R’a işaret ediyor. Diğer yenilikleriyse titanyum egzoz sistemi ve karbon-seramik frenler oluşturuyor.
Yüksek performans modifikasyonları, arka koltukların iptal edildiği ve ön koltukların yeni karbonfiber Recaro’larla değiştirildiği iç mekanda da devam ediyor. Kokpitin gösterge paneli gibi diğer bazı bölgelerinde de kullanılan karbonfiber, sürücü ve yolcuya gerçek bir spor otomobil içinde olduklarını hatırlatıyor.

Standart 480HP olan ve Twin-Turbocharger 3.8 litrelik V-6 motoruyla 550HP gücü yakalayan bu GT-R bir canavar.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder